Brad Pott saya . Oh my Hero .

Lihat kiri , lihat kanan , lihat belakang . lihat depan. Lagi berpa jam je nak sahur . First time puasa kat poli . Terbaik wok !! Eh saya dah ade orang yang sayang . Shhhh . Rahsia !!


ORIGINAL


SKETCHES



APA PANDANGAN ANDA TNTANG LUKISAN SAYA ? Penat kot lukis benda alah ni . Nasib baik lah Brad Pott ni just kartun je . Kalau betul memang naya aku nak lukis gambar ko . Memang ko saman aku terus bila aku siapkan gambar ko yang ni . HAHAHHA

Lagi berapa jam je nak puasa ni . Sahur berjemaah lah aku dengan 1 blok ni . Terbaik kot . Tapi aku ni tak tidur lagi . HAHAHA . Aku tak ngantuk lagi . K lah see yeah




2 comments: