Cerita kita boleh buat novel lah awak .. (PART 1 )




Suatu ketika .

Ingat tak masa kita karaoke sama-sama dulu . Mak long lah bawa saya time tu .Mula-mula ingat nak main bowling tapi bro dah call maklong suruh datang karaoke . Eh saya nampak awak lah . Comel gila awak ! Duduk dalam bilik tu , memang tak lah tiba-tiba saya nak jadi peramah tapi tiba-tiba awak tegur saya . Saya tak biasa dengan orang yang tak pernah saya kenal . Tapi saya nak sangat kenal dengan awak . Tapi sekejap je saya rasa malam tu . Ingat nak kenal lagi dengan awak .



Ermmm ..

Saya hope sangat dapat kenal dengan awak . Eh kita jumpe lagi . Kita selalu lepak lepas kerja kan . Mula - mula tu lepak ramai - ramai . Awak pandang saya , saya pandang awak . Berdebar gila . Saya perasan awak selalu pandang saya tapi bila saya pandang balik , awak larikan anak mata awak tu . Saya nampak lah awak . Awak jangan nak sorok-sorok dengan saya ye .

Satu malam tu , awak datng masa saya lepak dengan maklong and bro . Awak datang ngan kawan-kawan awak . Awak curi-curi lagi pandang saya kan . Lepas tu kawan - kawan awak mula lah bahankan saya dengan awak . Eh pemalu rupanya awak ni . Malam tu saya lepak lagi dekat tempat lain dengan awak . Eh saya duduk sebelah awak . Awak cakap dengan saya . Ermmm .. Hati berbunga . Masa saya nak balik , awak minta no saya . Saya gedik sangat , saya bagilah no saya . HEHEHE . Awak text saya tapi malam tu saya out of credit .. Nak sangat balas text awak .



Makin lama saya makin sukakan awak . Awak selalu call saya malam-malam and kita bergayut sampai lah ke pagi . Eei awak ni . Eh saya mula rindukan awak . =_=

Kita lepak lagi tempat yang sama . Awak ingat ? Masa tu lah awak tiba - tiba pegang tnagan saya padahal awak tengah berbual dengan bro . Hmm saya malu lah . Awak check handphone saya and masa tu lah kantoi segala ape yang ada dalam handphone saya tu . Awak jealous saya text dengan orang lain . Bila saya tanye kenapa , awak kata tak ade pape . Awak selalu marah saya bila saya tak habis makan tapi order minum sampai 2 3 gelas . HEHEHE .





ERM .. nanti aku sambung lagi ye .. Sambung buat assignment ye ... K bye :*

No comments:

Post a Comment