Aku pun nak update pasal raya

Ceh malu pulak. Ada orang nyanyi lah. Grenade. Macam tau je. Eh kita nak cite pasal raya ni.

HAPPY EID MUBARAK !

See ?Keluarga bahagia. Ni pon ada yang tak balik tahun ni. Carik lah aku. Terpaksa mencangkung sebab aku tinggi sangat. Tu lah sape suruh tinggi sangat eah. Takde point lah pulak nak update. Ni masa first day raya. Lepas salam , makan dan makan. Bergambar lah. Siap semua kereta parking di tepi. Nasib baik lah umah Aki lamannya luas kan . HEHE .

Then bergambar , bergambar dan bergambar. Then baru gerak pergi kubur. Menziarahi kubur Allahyarham Pak lang Kaman dgn Allahyarhamah Wan Esah. Rindu ! Alfatihah


Dah leppas ziarah kubur , pergi lah operasi beraya. Kalau dah jumpe sepupu sepapat ni memang haruklah. Tak ingat dunia kalau bergelak. Macam janda ada , macam orang mati bini pon ada. Aku lak sape suruh pakai heels pergi kubur. Asyik terpeleot je. Hishh . Dah lah kena tegur pakai heel.

"Amboi Amy..... Kau dah lah tinggi , nak pakai heel lagik. Nak tinggi mana lagik ko ni ? Tak cukup lagik ?"

Asal aku balik kampung je mesti ade orang pertikaikan ketinggian aku. Pendek salah , tinggi pon salah. Aku takde pon nak pertikaikan kerendahan orang. zzzzz


Hambik ko. Bergambar di tepian kubur. Kisah pulak aku walaupun ade tegor. Yelah anak kau tak pergi kubur kan tapi masuk kubur tau lah. Sibuk nak jaga tepi kain orang. 

K lah aku dah merepek ke mana tah ni. Nanti kite story lagik. K bye

No comments:

Post a Comment