Being happy


FAHAM TAK FAHAM!
Kiri , kiri , kiri kanan kiri. 
Bergerak ke kanan , ke kanan pusing. #mencikk -,-
Kena kawad sana sini. Panas , panas. Aku pun apa lagi main-main je lah. *sapesuruhmasuk

\

Muka sentiasa nampak happy. Padahal dalam hati.. Hmmm. Macam-macam ada. 
Hanya tuhan saja tahu. Rasa nak nyanyi pulak. 
Tuhan saja yang tahu , perasaanku .
Tetiba lupa lirik. MUAHAHA. 

Happy sentiasa. Senyum selalu. Tunjukkan gigi anda yang sangat cantik itu. Jangan tunjuk gigi buruk yang ada hitam-hitam. Eeeeuuuwww. Berabad kau tak berus gigi agaknya. 



Muka bebajet cecomel je. Rasa nak bagi pelempang je kan. Haishh. Kau benci? Kisah pulak aku. 
Aww , aww. Hensemnya awak. Jeling -jeling saya di library. Wanna talk? 
Saya makan tadi awak pandang lagi. Ni nak bagi sikit makanan saya ni. Nah hamik! Tolong habiskan. Heee. 






4 comments: