Excited balik rumah , malas balik poli

Assalamualaikum.

Semalam baru sampai rumah dengan selamat. Ni terbaring atas katil lah ni. Kejap lagi nak pergi KL.Sebelum tu meh aku update blog aku dulu.


Ini kawan saya ANUN. Dia bawak beg pergi hiking. Gila kelassss kau nun. Dia budak Perak but dia balik rumah classmate dia kat Johor. Merantau lah kau 1 Malaysia ni. Nanti kau balik rumah aku pulak k. Nanti mesti kau tak duduk diam sebab aku tak boleh duduk kat rumah lama-lama. Serabut kepala. Aishh ni kawan bergosip saya. Tapi kiteorang dah jarang jumpa sebab memasing busy . Kami budak architecture tapi kelas lain-lain. Heee. Korang - korang nampak tak saya dah kurus. Hee. Classmate aku dah ramai tegur aku dah kurus. Alhamdulillah. Walaupun ada orang tu tak bagi aku kurus. Haiishh. Saya sensitif bila berat badan saya dah naik.

Tak suka ! Tak suka! Nanti perut menggelebeh , perut boncit. Perut saya kempis je. Heee. Tangan tembam , tembam. Eeeei tak suka. Drumstick besar gila. Haishhh tak suka , tak suka. Nanti tak cantik nak pakai legging or skinny jeans. 


Muka happy gila nak balik #sambil tunggu member keluar duit kat ATM


Kawan saya Farahnadia suka ambil gambar saya senyap-senyap. Haishhh. Yelah-yelah aku pun mula mengeluarkan 'PEACE' aku tuh bila once again dia nak snap lagi sekali.  

Esok dah AHAD. Malas nak balik Poli. Tapi kerja yang kena submit berlambak-lambak. Takpelah saya balik je. Esok naik KTM je la. -,-


#Penat poke2 dengan awak Daniel oiii. Tah bila awak nak berhenti poke saya ni. Kbai. Saya nak siap-siap pergi shopping. 

No comments:

Post a Comment