Sesedih



Assalamualaikum. Aku bearada dalam tahap kebengangan yang teramat sangat ni. Memang sucks gila lah kan. Dengan sukan kamsis ala-ala adik aku yang darjah 1 main je. Ditambah pulak dengan no phone aku yang rosak. Demmit!! Malang tidak berbau sungguh. Bagai jatuh ditimpa tangga , ditimpa lagi badak sumbu. HUHU. 

Alarr , alarrr. Saya sayang dengan no phone saya tu. Saya malas nak pergi maxis centre nak renew no phone tuh. Alarr. Tapi sayang gila dengan no ni. Nanti susah orang lain nak call or something emergency. Hah ! Acanoo , acanoo ? 

Nak beli nombor baru memang taklah. Dah lah nosekarang tak sedap. Eh boleh makan ke ? Alarr. Geram gegila. Nasib baiklah dapat lepak kat luar tadi. Hilang sikit bengang aku. Thanks kerana sudi lepak sesama. :)
Belikan shirt SUPERMAN! Dah janji. Kbai :)

2 comments:

  1. renew jer no tuh.....klo anda syg sgt dgn no phone tu

    ReplyDelete
  2. YE. saya pon rase mcam tu. Thanks btw :)

    ReplyDelete