takde title. kbai

SURPRISE! 

Hari ni tiba-tiba nak guna font color purple. Kfine persetankan semua ni. Eh awak stalk saya eah? 

Eh seronok keluar dengan awak tadi. Saya sayang awak sangat! HAHA. Kbai menyampah update cenggini. K jeles lettew. Wat ileewkkk je.

Ade blogger tu best gila kot. Cerita kau semua buat aku gelak tak berenti. Sumpah kelakar doh.

kbai ! 


Ni lah contoh rumah aku nak buat. Dah lukis tapi haiyooo , nak colour susah woo. Kbai


#aku tengah pening nak colour drawing aku. 
#tengah buat lawak bodoh dengan roomate aku
#entah zaman bila nak tidur(sekarang dah pukul 2am, burung hntu kbai)
# eh ade orang benci aku. pergi mampos lah. gua buat ileewwwkk je.


No comments:

Post a Comment