Biar lantak lerr

Assalamualaikum
Disebabkan aku tak boleh nak tidur kerana petang tadi aku dah membuta sampai pukul 9 tadi , so aku akan merepek. Hah hambik kau. Asar ke mana? Maghrib ke mana? Anak dara ape lah macam ni. Alhamdulillah saya menyempatkan mana yang boleh saya sempat. I'm now happy without him. Cause the happiness will coming soon. For you , PLEASE BEHAVE YOURSELF !


Ok assalamualaikum wbt.
Apa khabar adik adik ? Sihat ? Alhamdulillah. 
Akak ni nak cerita sikit perihal orang zaman sekarang. Dah macam macam akak tengok sekarang. Boleh buat macam Lawak Kampus rasanya.

Pertama !
Perasan tak kalau kat shopping complex mesti ade geng beramai ramai pakai spec oakley yang harga RM10 pasar malam tuh fake gila batak and then berjalan macam bagos berjalan kalau boleh hidung tu nak sampai ke dinding. Dengan rambut tercacak tang tengah tengah. AYOYOYOYOYO!! Sumpah mcam angry bird memasing.

Kedua ! 
Aku macam rimas je tengok minah minah pakai style Hana Tajima yang ala ala angkasawan bak kata classmate aku. Kalau aku memang tak lah walaupun sekali dua je penah aku try macam tuh. Memang aku rasa macam Angkasawan nak berlepas ke Pluto dah. Rimas derrr. 

Ketiga !
Aku paling mencik kalau teruna teruna buat bunyi bila nampak anak gadis berjalan. Sungguh banyak tikus di sana dan di sini. Ape boleh buat. Kau memang sedia maklum batak macam dulu sekolah semuanya jantan. Macam mak kau tu lelaki pulak. Rasa nak bagi flying kick je.

Keempat !
Couple pon agak agak lerr. Dah lah bertudung , boleh pulak main peluk peluk kat shopping mall. Nak buat , buat dalam bilik lerr. Tak payah nak show depan public. Buat malu kaum hawa yang bertudung je. Jaga sikit batas tu. Karang terbakar akhirat nanti susah. Lagipon bukannya sure dia jadi husband kau nanti. Karang dah break mulalah ngadu sini ngadu sana , nangis merata rata. Itulah jangan sayang kan orang lain lebih daripada family and agama kau sendiri. Sendiri mahu ingat. Nanti menyesal tak sudah sudah.

Kelima !
Banyak lagi nak cerita tapi macam terlampau panjang lah pulak. Aku mana lah penah buat entry pepanjang. 


Perot mula berkeroncong. Padahal baru lepas makan maggi pemberian orang malam tadi. Ini mesti tak baca doa sebelum makan ataupun ada hantu makan. Ngeh ngeh. Eh merepek sudah.
K lah k lah. Selamat malam dan selamat pagi semua.
Adios! Assalamualaikum.

11 comments:

  1. hahaha agak berbunyi kebenaran di setiap fakta di atas. chewah!!! hehehe

    tapi yang bab no 3 tu aku agak TERASA sikit la beb,.maybe penah buat kot time muda mudi dulu? HAHAHAH

    ReplyDelete
  2. HAHA. Sape pulak tk pernah buat kot. Sumpah menyampah derrr.

    ReplyDelete
  3. ngeh ngeh ngeh! alah..biasalah.laki2 katakan. kalau pompuan pulak,tengok laki ramai2 ke apa. langsung buat muka kiut miut belek2 henpon n kadang2 buat2 tersadung kaki smbil terkeluar suare rintihan sexy nya :)

    #berdasarkan cerita benar,depan mata terjadi dulu :D kah3!

    ReplyDelete
  4. hahah bengong ngeng ngong :D
    woii beb. aku kasi lelap mata dulu lah ye,suda2 lah on9 ni. hahah assalamualaikum kawan~

    ReplyDelete
  5. Aku pulak kene.Whatever lah. Waalaikumsalam

    ReplyDelete
  6. hahaha...kelakarlahhhh.....tp btoi smua tu...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum , kakak nie salah nie jage terpikai orang , terpikai orang tak payah jage la kakak OII , biar la diorang nak pakai okly RM 10 ke apa ke , nak bajet bajet ke , janji kita tak buat hal . kan :D

    ReplyDelete
  8. aku skong y ptame tuh . bpk la hampeh je ghoman memasing . haha !

    ReplyDelete
  9. Best la...Nice blog and good writing, continue and keep up a good work, sesekali boleh lepak kat blog saya korean fashion malaysia online / online shopping blog. have a nice day

    ReplyDelete
  10. anonymous : Hak memasing la nak cakap ape. Cumakongsi pendapat je gpon

    others : hahahha.

    ReplyDelete