Bola bola

Assalamualaikum



Hamik kau. Semangat gila bendera NISMILAN aku letak. Haruslah ! Malam ni ade game NISMILAN vs T-TEAM
Hobin Jang Hobin. Dedindu nak pergi stadium Paroi ,buat ombak. Masa tu lah nampak kerjasama orang Malaysia. Aku suka ULTRAS. Aku suka makan kuaci time ttengok bola. Gigit sampai lebam. Biar kulit kuaci tu bersepah sepah merata.
Best dengar orang orang tua mencarut kalau gol tak masuk. Kalau anak sendiri mencarut tahu pulak marah. Bila bola masuk tahu pulak memasing nak tepuk tangan. Time tu lah baru "Good job" "Hah macam tu lah"
Nak je aku cakap cenggini.


" Weh bang. Kau lahpergi main bola kat dalam padang tu. Tahu cakap je. Sekurang kurangnya masuk lah die kebangsaan. Kau apa ada? "


Maap , maap ! Kalau aku cakap macam ni confirm bro tu lempang aku dush dush terus masuk gol. Dan mulalah sorakan bermula di sini.Ngeh ngeh


Hey hey. I love my leopard bangle.
Eh dapat news. NISMILAN menang !! Hooreayy...
Walaupun aku anak jati Pahang tapi since aku dah duduk sini almost 8 tahun aku sokong je la NISMILAN. Lagipon ade twins di situ walaupun dua dua sudah beristeri. Ngeh ngeh. SUMPAH miang.

Hobin Jang Hobin. Mesti harokk gile kat stadium. Alorr rugi tak ikut. Jual mahal lagi tak nak pergi konon. Hmmm .

Lari topik sekejap :

Tadi saya test Engineering Math. Oh okay soalan boleh la. Hope dapat marks yang sama macam test pertama.
Hari hari makan maggi. Bosan sungguh. Nak makan Laksa. Sape nak belanja. Nak makan Kenny Rogers. Sape nak belanja? Nak donut kat Big Apple. Sape nak belanja? Nak tengok Real Steel. Sape nak belanja? Nak apa lagi ni. Banyak sungguh.

Assalamualaikum :)

2 comments:

  1. yess... sokong n9 jugak!!!!.... ahaaaaa.... luv ur entri dear...

    http://inspirasi-nurulaien.blogspot.com

    ReplyDelete