Colour

Assalamualaikum. 
Sekarang dah wajib setiap post ada salam ye. Kalau tak jawab kafir lah. BHAHA. Jahat gila aku. Okay aku bosan dah kenapa entah malam ni. Meraban sana sini. Aku rasa mungkin disebabkan kunci bilik aku tu hilang kot. Weh , weh! Sape jumpe tolong bagi baliklah! Sedihh wuuu. 
 
Ciri-ciri pada kunci tu
1.Talinye warna merah
2. Bilik L207R
3. Ade 3 kunci aku sangkut kat situ
 
 
I just wondering being colourful everyday. Can i ? 
Kan seronok pakai skirt purple , baju kuning , pashmina biru. Wuu. Macam zaman 60 an jek. I like that! Shake it ,shake it ! Yeah , yeah.. 
 
Okay aku baru je try gabung-gabung colour tadi. Tapi kan , kan sumpah aku jeles Alin boleh pakai maxi dress. Aku pulak? Saiz takde. -__-
Bukan sebab aku gemok okay. Tapi disebabkan panjangnya tidak mencukupi untuk aku. Nanti tergantung je aku pakai. Sape suruh aku tinggi sangat. So aku kena carik betul-betul kena pada ketinggian aku.



So gambar ni baru je snap. Sumpah tak nak tunjuk muka macam tak mandi 10 hari. Mata aku lebam lebam. Huh. Hodoh gilerr. #bajetlawajek
Aku pakai cardigan coklat , singlet biru and shawl leopard pink. Eh cecomel pulak rasanya. Jangan nak perasan sangat la. Aku nak usha colour lain pulak. HAHAHA
 
Sumpah aku bosan time ni. So aku buat keje bodoh bodoh. Kau tak suka ? Lantak lerrr :)
Kbai.Assalamualaikum






No comments:

Post a Comment