Me VS ???

Assalamualaikum
Aku takkan tunggu kau lagi. Aku dah letih. FULLSTOP!
Hey boy. I found this quotes for you. 


Sambung balik. Baru lepas makan maggi. Sumpah botak kepala aku kalau hari hari makan maggi. 

Ini pun untuk awak.


Ini ditujukan khas buat awak. Terima kasih sebab buat saya macam ni. Terima kasih sebab buat saya tertanya tanya and terima kasih untuk semuanya. Lepas ni saya takkan kacau awak lagi. I'm the worst person that u ever meet. I'm not beautiful as ur girl. She love u more than i am. I knew it.
Appreciated her! Appreciated the girl who really love u deeply.
Saya bukan sesiapa dalam hidup awak lagi. Maafkan saya kalau saya ada sakitkan hati awak sebelum ni. Bukan niat saya , cuma saya nak tahu perasaan awak kat saya je. Itu sahaja. Tak lebih dan tak kurang. Itu je yang mampu saya cakap sekarang ni. Saya bagi jalan kat orang lain sebab saya tak nak tertunggu lagi. Even saya sayangkan awak and rindukan awak. Saya kena lupakan awak jugak. Kalau ade jodoh tak ke mana kan? Ape pon terima kasih ye awak :)

Kepada ZAM AZIE. Sorry la. Aku terpaksa unfriend dengan kau , sebab kau terlalu annoying bagi aku. Lain kali sila bersikap matured dalam setiap kata-kata kau tu. Terima kasih.

# Pasti terkejut dengan lagu kat blog ni. MUAHAHAHA. Aku suka. Boleh bersamba gituh. Arrriiiiiiibbbaaaa!!

8 comments:

  1. sumpah terkejut baca entri kau ney mie . AHAHA . sukasuka :)

    ReplyDelete
  2. ape yang paling membuatkan kau terkejut ? HAHAHAHA. Suka pulak ?? Keputusan muktamad dah ni. Ngeee :)

    ReplyDelete
  3. wahh x sangke aku kau ade jugak ciri2 feminin yang murni camni mie wah oi :D

    ReplyDelete
  4. dah tu ? cam harem ayat ko derrr. kau ingat aku jantan ke? itu dulu la

    ReplyDelete
  5. wah2! anonymous tu aku kot 4 jam yang lepas! kah3!

    ReplyDelete
  6. HAHAHA. kau ke ? Sengal lah ha

    ReplyDelete
  7. ye lah ngok. time tu aku mne de buat blog lagi! hahahaha

    ReplyDelete
  8. Kau lah ngok. Hormat sikit senior kau ni.

    ReplyDelete