Mystery sungguh


Baru dapat terus update. Kbai

Choki choki !
Kfine aku tak tahu siapa bagi ni. Member aku sampaikan. Bila ditanya siapa , adelah. Mesti die tak bagi kau bagitau aku kan. Jangan nak misteri sangat lah. 
Tapi aku dah dapat klu sikit. Ok yang bagi ni LELAKI. Oh lelaki? Adakah saya mengenali anda? Kenapa bagi saya choki2 siap ade reben ni?
Macamtahu je awak beli benda ni semua kat mana. Kat koperasi Kafe A kan? MUAHAHAHA. 
BTW thanks for this cutie. Walaupun aku tak kenal kau sape , tapi baik sungguh kau kan. Tolong perkenalkan diri anda. Buat aku tertanya ,tanya siapa yang bagi. Haishhh.

Secret admire ke? Ke aku kenal mamat ni? Sape lah kau. Susah betullah. 
:0


4 comments:

  1. ade secret admire wuuu. untunglah die makin cantik sekarang.

    ReplyDelete
  2. oh yeke ?thanks. eh2 cik anonymous. anda knl saya ?

    ReplyDelete
  3. fave akak time buat soklan math dulu ni...

    ReplyDelete