One more please

Assalamualaikum
Saya tengah bengang dengan senior senior kat blok saya ni.Malam malam bukak speaker kuat kuat. Dah macam disko pulak. Agak agak ler dah malam kot. Orang lain nak tidur. Menghormati orang lain tak salah pun. Sebelah bilik aku pulak tu. -,-


Sumpah pening aku tengok benda ni. HOHO

Eh eh tadi saya dapat call free. Saya pun tak tahu kenapa. Sedangkan hari ni bukan birthday saya pun. Kawan saya pun dapat kredit free RM1. Sungguh pelik MAXIS pada hari ini. Ini nak sayang lelebih kat MAXIS. HEHE.

Dan aku mulalah menghabiskan call free itu dengan sebaiknya. Tapi agak musykil di sini. Tapi saya mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada MAXIS. :)

# Tiba tiba ramai pulak unfriend dengan aku? Aku ada buat salah ke? HEHE. Terutama mamat specky tu. Baru add , tengok tengok dah unfriend. Tak kisahlah. Hari tu kata aku sombong, sekarang siapa pulak yang sombong? 

3 comments: