E X P L O R A C E

Assalamualaikum.

Lambat update lak aku ni.The truth is , aku nak update semalam but tidur tak sedarkan diri dari petang sampai lah ke pagi tadi. Sampai lappy aku pun terbiar macam tu je. Sebenarnya tunggu someone tu online but takde pun even aku banyak kali tersedar.

Yesterday 2 Nov 2011 , student architecture section 1 sepatutnya ade presentation model smart futuristic furniture. My group buat kitchen cabinet. The scale is half than the actual scale. Wonder if we did the original scale. HAHA. Confirm kene berangkut sampai 5 orang. But presentation ni terpaksa dicancelkan last minute dan digantikan dengan EXPLORACE. Macam haram. Kesian tau kat kiteorang terpaksa menyiapkan model itu dengan huru hara. Kesian aku kene balik bilik dari pusat islam pada pukul 12.30 tengah malam. Bayangkan betapa seramnya lalu kat situ. Nasib baik member aku temankan. Gentleman tau diorang. Hikhik.




Okay 2 jejaka dan 2 gadis ini adalah student architecture section 1. Ini yang berlaku semalam. EXPLORACE? Mula mula memang tak nak pergi. Erghh malas , alorr tak nak la. Ponteng je lah. Tapi apakn daya the whole class pergi. KERJASAMA itu penting. Hamik kau capslock aku buat. Pada hari tersebut lah first time aku memanjat tembok yang tinggi lah jugak. Terima kasih diucapkan kepada abang ZIKRY dan abang ROSZAIN kerana mengangkat aku naik ke atas tembok. HAHA. Kesian tangan korang kene pijak. Tapi takut nak turun dari tembok tu. Take a minute first then jerit jerit turun tu. I kan perempuan melayu ayu ayu gitu. HAHA.




Ini adalah antara aktiviti aktiviti yang patut kami buat. Tah apa apa lah. Aku turutkan aja. Aku cuma penyumbang pen felt dan penulis nama untuk group aku je. HAHA. But u know what kiteorang group yang kene menari tepi tepi dpan belakang. Aku tak tahu nak panggil tarian apa tah. Lecturer tu suruh pulak. Mengada ngada. Tapi sporting lah buat semua itu.








Nampak tak siapa paling over dalam gambar gambar ni. Ehem siapalah ni ye? Anak sapa la. Kikikiki. 
Okay but for today , semua sakit sakit badan akibat explorace semalam termasuk aku. Lenguh 1 badan. Tak pernah pulak aku nak buat kerja macam ni then terpaksa. HAHA. The coolio is kiteorang bincang kuat kuat and aku tunggu je jwapan untuk test poligigit tuh. Tapi the worst , kiteorang ambil test kat tengah tengah padang waktu tengahari and the degree is 100 degree celcius. Kau buat kiteorang ni ikan masin ke apa? Hampeh. 

#MALAS NAK EDIT GAMBAR
Aku tak tahu petang ni ada kelas ke tak. Kalau boleh nak ponteng je. Lantak la. Computer application je. Hukhuk. Sambung tidur. To F , I'm really miss u. Serius. Sorry. 
Pukul 6 bangun nak siap siap pergi ARCHINITE. Retro derr. Sape nak ikut? Opss sori for architecture student sahaja. PAM datang oo. Oh gonna be coolio right if the PAM come over. Esok balik. Yeay ! Yeay ! And i'm preparing for Portfolio week and final exam. Study study di rumah. Hope so. Seminggu di rumah. Hakhak. K bai. Assalamualaikum.

4 comments:

  1. bestnye!!!!! gud luck final exam :)

    ReplyDelete
  2. Haruslah best.Oh thanks for the wishes :)

    ReplyDelete
  3. follow sini ye...

    http://phatthegreat.blogspot.com/2011/11/officially-nur-syaza-sofia-binti.html

    ReplyDelete