Portfolio. Yeahhhhhhh.

Assalamualaikum

Akhirnya selesai jugak portfolio untuk 3 subject ni.


  1. Architectural Drafting
  2. Graphic Architectural Presentation
  3. Basic Design

Apekah meow meow itu? Semak je masuk dalam blog aku.

Dikala larut malam, aku pun menemui hidayah untuk melukis my Superhero. Jeng jeng jeng. Even dia agak nampak tua tapi kira okay lah daripada takde. 


Siapa yang nak diselamatkan? Siapa siapa? Kau makcik kau , atuk kau , moyang kau? HAHA


Kali ni aku bagi korang tengok gambar je lah. Tak tahu nak cerita apa. Miaahaaha.











This is my group for Project 2 Basic Design. Supposed this picture tak shaking.Haihh. Tangan siapakah ini?

Okayy letak semua portfolio di atas kerusi. Tersusun rapi gitu. And aku jadi makcik penyapu then menyapu the whole studio. I wonder jugak apa kerja makcik cleaner kat Poli ni . Tak menyapu langsung. Banyak gila kekotoran. Baik bagi gaji tu kat aku.

Then tunggu turn by turn lecturer panggil masuk. Oh bilalah turn aku? Tapi tak panggil pulak sampai aku tertidur kat atas meja. Tak tidur 2 hari. Memang kat mana mana pun boleh lelap lah. Then memang dia tak panggil masuk dalam. Aku dah cuak ke bebeyh apa pasal dia tak panggil. Tapi ramai pulak dia tak panggil. Tengok tengok dah selesai. Kat kepala aku ni banyak tanda soal. Then dia bagi taklimat sikit. Ohhh baru faham.

K lah mahu sambung tidur. Tapi apa pasal kafe tutup. Aku lapar gila kot. Ramai lagi tak balik ni makcik oii. 

No comments:

Post a Comment