R I N D U

Assalamualaikum.

I've swear that i miss this person damnly.
Dulu kau selalu text aku setiap masa , setiap minit, setiap jam. Kalau boleh non stop aku tak mesej dengan kau. Aku tak nak berhenti. Happy bila berkawan dengan kau. Kau sangat caring. Kau sangat baik. Aku curi curi ambil gambar kau. Sorry. Aku simpan buat kenangan supaya aku takkan pernah lupa kau.

Aku ingat lagi apa kau pernah bagi kat aku. Masa aku susah macam macam kau tolong. Kau bagi itu ini. Masa aku sakit kau selalu suruh aku makan ubat tapi aku tak pernah makan. Ye aku tahu aku degil.


Aku rindu nak kau jadi alarm aku hari hari. Hari hari kau call aku suruh bangun. Masa aku dalam kelas kau selalu call . Aku rindu sangat. Sebelum tidur kau call aku ucap selamat malam. Tapi sekarang dah takde. Sunyi je phone aku tapi aku sentiasa tengok phone aku bila kau nak call. Tertunggu jugak tapi mungkin kau dah bencikan aku kan. 

Aku tahu sebab kau jauhkan diri dari aku. Aku tahu. Aku minta maaf tapi kau tak tahu cerita yang sebenarnya. Aku rindukan kau. Serius. Aku nak kita macam dulu. Ini bukan sesuatu yang menyeronokkan untuk aku. Kau larikan diri dari aku. Aku jealous kau boleh rapat dengan orang lain then aku kau lupa. Tapi tolonglah reply one of my text message. 1 pun dah cukup. If kau dah benci aku takpe la. Aku terima. :"(

No comments:

Post a Comment