Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum

Disertakan gambar tuan belog yang tak tahu malu ni


Muka excited pergi pasar malam. Dah lama tak balik wooo.

Seronok tengok lembu kene sembelih? HAHA. Aku tak tengok sebab matahari dah tegak aku baru bangun. Refill balik tidur aku yang tak cukup kat poli tuh. HUHU.
Tapi raya pun macam tak raya je. Aku pergi rumah kenduri , lepas makan cabut lari. Nasib dekat dengan rumah. Tapi aku rasa rumah aku macam rumah hantu dah. Serius seram. Rusa belakang rumah dah takde. HUHU. Tak dapat nak bergurau senda dengan Nini.


Aku dah rasa muka aku ni macam muka Ma je. HAHA. Dah lah cilok baju Ma . Sorry sebab tak bawak balik baju kurung. Besar gila baju dan aku rasa macam mak orang ada anak 10. Mampu? Kahkahkah.


Hey ini budak sangat tembam kan. Dia offer nak bergambar dengan aku. Ini anak wan sedara aku dan kiranya dia ni makcik aku. HOHO. Aku rasa pelik bila dengan family belah abah. Makcik Pakcik semua muda dari aku. Nampak cam aku dah tua je. Huh. Sepupu sepapat belah abah semuanya kecik kecik , baby lagi pun ada. Aku je yang paling besar. Oh lupa saya cucu sulung. Memang lah.

Kemudian  kemudian saya melampiaskan kerinduan saya pada dua orang budak ini. My brothers! Angah and adik gemok.


Ini angah. HOHO. Suara dia dah matang. Ehem ehem. Jangan cakap aku lucah pulak. Aku lempang sekor sekor kang. Betullah. Serius besar gila. Kah kah. Oh his name? Muhammad Amirul Firdaus. Call him Amir. Saya panggil dia Angah dan kalau saya jahat saya panggil dia keling if dia buat taik dengan saya. Kengkawan dia panggil dia "BLACKFACE". Jangan tanya kenapa. Kalau korang tengok pundah tahu kan.Oh seronok gadoh dengan dia. Aku suka tengok dia nangis. Penah lah aku pijak pijak perut dia. Dan kalau nak tahu akulah kakak yang paling kejam di dunia.
BHAHAHAHAHAHA


Ini adik bongsu saya yang gemok comel perut boncit. Muhammad Adam Danial.Call him Adam. Ini adik sayang saya. Dan kesayangan semua orang termasuk pakcik makcik wan sedara atok sedara semualah. Sebabnya mulut dia bising mengalahkan moyang aku tu. Dia kalau cakap non stop sampai aku marah marah dia. HAHA. Kadang kadang aku bertindak kejam juga ke atasnya. Bagi aku semua adil kene lekuk kepala dengan aku. HAHA. Aku tahu aku jahat.

Hey hey lari topik. Kihkihkih.

Saya NUR AIMI NAJWA BINTI MAT ARIF SHAH. Sila ingat nama saya dengan betul dan dengan ejaan nama yang betol , dengan berkadpengenalan 06 tinggal di Kampung Sabun mempunyai ketinggian 168 cm dan berat ehemehem takmao cakap , dengan ini mengucapkan SALAM AIDILADHA kepada semua rakan taulan yang mengenali diri saya mhupun tidak. Makan lembu jangan lupa aku sebab aku memang tak makan daging. Jangan cakap aku keling. Kang aku gatal gatal kau garukkan. Boleh ? 

No comments:

Post a Comment