SuperBoy vs SuperGirl

Dengan rasa bangga angkuh riak takbur , aku siap print screen lagi. HAHAHA. Mesti lepas ni ramai follow aku buat cenggini. Ini kes malam tadi aku bosan. Aku main post je. Tapi thanks lah mengereply post saya tu. *ayat keling estet

Assalamualaikum.


Dimulakan dengan Bismillah dan gambar tuan belog ni. Ehem ehem. Ada ciri ciri keibuan tak?


Iye kita berbalik kepada tajuk utama. Seperti kalian maklum , apa kejadahnya aku buat post macam ini. Ini disebabkan aku jealous tengok cousin aku bawak balik anak cecomel , aku tengok kengkawan aku dah beranak pinak. Untunglah memasing kahwin muda , dah tak pikir pasal belajar. Sporting sungguh ibu bapa anda.

Kalaula aku ada anak. HAHAHA. Aku nak twins! Sebab abah ada twins , aku pun mesti ada genetik jugak. Hehehehe..

Akan aku namakan.,,

SuperBoy
AIZAM 
Sumpah ini mengingatkan aku kepada someone tu. Tapi benda yang lepas tak ptut dikenang lagi. Aku lupakan je la. Tapi aku suka nama lelaki macam ni. 

SuperGirl
AIRISH
Jangan nyanyi lagu Iris pulak. Kau masihku cintaiii , sungguh. Eh kan dah kata jangan nyanyi. Takda kena mengena pun dengan lagu tu. Suka suka nama ni. Kalau lah time aku dalam perut ma tu , aku suruh ma bagi nama ni. Eh bersyukur nama aku Aimi okay. Sedappp.

#Perasan tak nama anak aku semua mula dengan Ai? Mesti kene ikut mamanya. Heee

****************************************

Kalau boleh nak bapak muka macam Fahrin Ahmad. Itu baru SUPERMAN betul. Ketak sana ketak sini. Huh sumpah aku pengsan kalau dia panggil aku sayang. Aku tak boleh betul kalau tengok dia senyum. Mampu buat aku cair. Fahrin sabar eah , amy lagi 2 tahun setengah je nak habis belajar. Nanti dah lepas diploma , fahrin masuk meminang. Okay abang badan besar. Nanti nak wedding garden okay. :p

Masa mengandung pulak nak minum soya je. Bak kata Ma , kalau nak anak putih minum soya jangan minum kopi , nanti jadi macam Angah. HAHA. Ma aku pun kejam macam aku. Ni nak suruh abang fahrin beli soya hari hari. Hehehehe. Tak nak makan benda masam masam , nanti anak jadi lembab.

Ape lagi aku nak berangan ni. Oh muka anak mestilah ikut muka aku sikit , muka fahrin sikit. I wonder. HAHAHA. Mata biar ikut aku , mata aku kecik je. Perempuan biar pipi macam aku , lelaki ikut bapak nya. Kahkahkah. Seronok pulak aku berangan macamni. Lagi lagi! Tinggi mesti tinggi macam aku dengan fahrin. Baru boleh jadi next top model. Kalau ketot tak best. Kalau senyum biarlah buat senyuman menggoda macam Fahrin Ahmad. Wahhh aku pengsan tengok dia senyum. Arghhhh. Ini mampu meluluhkan jantung buah pinggang ginjal hati .


Oh tidak. Hensemnya hensemnya, Ermmm geram geram. Alohhh pengsan kejap

..................................................

Sedar balik! Eh pengsan balik. HAHAHAHA. 
Nanti ada anak tak nak tutp tutup selubung dengan kain macam anak Michael Jackson , nanti mai lemas je. Tengok tengok dah kejung. Kalau boleh nak anak macam Albert Einstein. Aku nak bagi makan kismis hari hari. Nanti senang hidup aku. Kalau melawan , aku bagi rotan ekor pari je. Biar mampus terus. 

Oklah. Letih dah menaip benda mengarut ni. HEHEHE. 

Assalamualaikum ..

4 comments: