End of 2011

Assalamualaikum

Alhamdulillah tak lama je lagi nak menjejakkan kaki masuk ke tahun baru berazamkan satu cita2 yag baru dan harus disematkan sebaik baiknya. Syukur kepadaNya aku masih diberi peluang untuk melihat dunia ini.

Dan semestinya akan ku sertakan kenangan manis di sini. Bermulanya dari awal 2011 higga ke akhirnya.

Bermula dengan aku tidak mahu menjadi penganggur selepas SPM , maka aku menjejakkan kaki untuk menjadi seorang site clerk di sebuah syarikat yang agak besar. Syukur :)


..............................................................................



Menjadi pengapit terkepit dan menyempit. Hiw hiw. Manisnya kurma itu




Politeknik Port ickson menggamit seribu sejuta kenangan di setiap semester. Terima kasih semua membagi kerjasama yang amat diperlukan. Terima kasih menolong ketika susah dan memberi semangat. Terima kasih atas segalanya. Anda semua sangat baik dan terima kasih menjadi kawan aku sampai ke hari ini . Terima kasih kerana melayan aku yang agak bengong dan sengal ini. Thank you thank you. 



Dan ini gambar yang terbaru. Barulah jugak. Minggu lepas. Hiw hiw.


* Menjadi seorang yang berpikiran lebih matang
*Menjauhi segala binasa
*Ingin menyempurnakan semua tuntutanNya
*Menguruskan badan
*Cemerlang dalam subjek design. Amin
*Nak kurus balik. Miahahha

HAHA. Ini lah azam azamku. Oh jangan tanya banyak lagi la. Oh ngantuknya ngantuknya. Kbye.


# Dah ada orang lain nampaknya ye. Tak beritahu pun . Dan semakin sombong . Dah lupa kawan kat sini eah eah.




No comments:

Post a Comment