Tak sedar diri

Assalamualaikum

Nama mokcik ni Amy. Mokcik ni bukan main rajin pergi kulu kilir ke hospital. Sebabnya ramai doktor hensem hensem. Itu dah jadi kebiasaan. Siapa je yang tak pernah terpikat dengan doktor doktor. Tapi cuma doktor tu je yang tak pandang kita yang ala ala ni.

Memang aku tak boleh jadi Nurse kot. Tadi aku main tarik je wayar wayar kat badan abah. Abah dok terjerit jerit sakit. Hiw hiw. Ganas punya olang. Bukan main suci muka nurse yang praktikal kat hospital tadi. Siap menyembang nyembang dengan aku pasal macam mana aku pakai tudung. Harhar. Meh adik ajar kakak ye :P
Padahal aku suruh diorang tengok Youtube jer.


Siapalah buat mural kat belakang tu? HAHA. Aku cuma tolong colour ajer okay. Oh nerd nya aku time sekolah. Padahal time ni kena sound dengan ustazah sebab pakai tudung pendek dengan baju kecik. Terpaksa lah jadi baik last last tuh. Oh kat sini saya menumpang bergambar dengan junior sebab yang last sekali belah kanan saya pakai baju kurung biru tu pindah ke Sabah. So dia take a last moment gitu. Oh ayah dia guru sekolah rendah saya. Gambar ni diambil dan aku menumpang menyibuk sama.

Hikhik. Percaya tak dulu aku memang kerabunan tahap buta tuli. Maaf lah kengkawan kalau dari jauh aku buat noob je macam tak kenal kau orang. Dah memang aku ni tahap rabun ditambah dengan silau yang aku rasa damn gila lah. Time sekolah berapa banyak kali muka aku je yang jatuh tangga. Kalau seliuh kaki memang dah jadi kebiasaan aku.

Kalau aku bawa motor berapa banyak kali accident. HAHA. Dan dah berapa banyak kali kacamataku pecah akibat bontot ku yang ni pecahkan. Sendiri yang tak nampak. Kalau anda semua nak tahu saya lebih selesa memakai contact lens even ade keburukannya. Aku terasa benci dengan spek sebab dia asyik melorot je. Dah tu nanti tudung jadi kembang. Dah rupa nenek nenek tua si bongok lapan tahu tak.

Sebenarnya aku tengah cari spek aku ni. Buffalo betul lah. Kat mana dia menyorok ni. Menghilang pulak.

#FOREVER ALONE . PEACE :)
Saya suka lagu kat blog ni sekarang. Syahdu je.



No comments:

Post a Comment