Air tak main cincang cincang. Ianya main sembur je. LOL -,-"

Assalamualaikum

Saya dan si dia dari sem1 still bersama . Masa mula mula kalau group mesti bersama.Ye first group untuk basic design pun dengan dia. Masa MSK pun kiteorang okay juga. Lepas tu kiteorang tak suka itu la ini lah. Macammacam laa. Tak puas hati sesama la dengan orang tu inila. 

Then suddenly macam berantakan sikit. Dia ke sana aku ke sini. Gaduh gitu gitu je. Lepas tu raya si dia hantar text message bukan main panjang lagi kat aku tapi apakan daya aku takde kredit masa tu. Line pun boleh pulak haram. So balik PD lepas raya tu dah baik balik. :D

Now sekarang 1 rumah , 1 bilik. Ada masalah share sesama. Itula inilah sesama share. Pergi memana sesama. Susah senang sesama. Aku dengar dia , dia dengar aku. Ada orang kacau dia , aku main sembur je budak yang kacau dia. Mulut aku memang lancang dan sebenarnya itulah menampakkan kejujuran aku. LOL -,-"

Dan itulah my lovely friends ever , Shima.




Muka menyott menyott. Miahaha. 
Kalau jodoh antara kita berpanjangan alhamdulillah. Aku doakan kita semua akan berkawan selamanya. Nanti kau nak nikah ajak aku , confirm datang la. Kalau takde aral yang melintang. Asal kau happy , aku pun happy. Maaf tak reti nak bermadah. 

Dan disebabkan duduk serumah ni la , aku semakin gemuk dan gemuk. Mustajab haraplah kau berkesan mengempiskan perutku. Insyaallah. HAHA. Tapi dah kurus dah. Seluar aku semuanya londeh. K tipu. 

Okay darling. Harap semuanya baik belaka ye. :D

No comments:

Post a Comment