Kalau dah rindu. Hoyeahhh

Assalamualaikum.



Tahu makna rindu? Pastinya semua tahu kan. Sejak kebelakangan ni ramai betul orang yang aku rindu terutama my family. Dah sebulan tak balik rumah. Apakan daya sibuk dengan design yang aku rasa sangat mencintainya. Shit. Awat lah idea langsung tak berkembang. Benci laaa. 

Ini untuk family.
Saya rindukan abah , ma angah dan adik. Okay yang paling saya rindu nak duduk makan sama sama. Lama dah tak macam tu kan. Esok saya balik. Heehhehe. Bravo lah hidup aku daripada PD yang bosan ni. Sebabnya aku dah tawaf satu PD ni. Miahahaha. Amy rindu aki jugak. Sayang aki. Muahh muaahh.

Ini untuk A.
Hai si A. Dulu aku mana pernah perasan kau. Yang aku tahu tetiba kau kata kau senior aku. And and yang paling sweet kau admire aku selama ni. Aicehh. Malu saya. Then awak mintak nombor la apelah. Hishh hishh. Then disebabkan itu , kita dah tak macam dulu. By the way congrats for your convocation. Alhamdulillah. Aku pun nak jadi macam kau suatu hari nanti. World of architecture interesting right? Tapi macam dulu balik boleh? :)

For dear K.
Nanti kita jumpa eah eah. Hiw hiw. Nak awak belanja everything yang saya suka. Kbye.


Di sini saya mula rindukan yang satu. Alhamdulillah masih tak lupakanNya. Saya tahu DIA masih sayangkan saya. Saya akan mula mencari sinar jannah yang selama ini semuanya tercari cari. Bersyukur atas semua yang Engkau bagi. Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment