Eh ah eh ah. HAHA

Assalamualaikum.

Kasi hooray sebab paper aku dah habis. Siapa yang tak habis lagi tu , silalah habiskan cepat. Last paper gila bangga keluar dari dewan bukan main awal lagi. Eh aku tak tahan sejuk la duduk dalam dewan lama2. AHAHA.

Okay before final exam kan kan , aku ada final presentation for my club. For your information , aku masuk Kelab Tarian Tradisional. Aku ingatkan zaman aku menari ni dah habis tapi bersambungan jugak. Haishhh. Masa sem 1 aku isi borang tu aku banyakkan isi pasal sofbol. Aku nak masuk sofbol la!!! Haishhh. 

So my group yang super duper bising kan kan dapat tarian Inang. Ikutkan group aku nak masuk Zapin. HAHA.
Okay sila tengok video ini. :)

video


Jangan gelak eah? Siapa gelak aku lempar dalam longkang. Kgurau. 

Tapi masa last tu gila kelawok la. Semua kelaut. Hah amik kau , dapat no first dari belakang. HAHA. Sebab lupa step. Aku yang buat step , aku yang lupa. Kfine. :(




Itu iPhone 9gs okay. HAHA.



My group :)





Guru tarian yang ajar basic untuk kiteorang. HAHA. Aku lupa nama dia. Sebab aku selalu panggil dia Cik je. HAHA


Okay Melayu kalah dengan dia :(


My dance partner. Meet Panjang. HAHAHA



Saguhati pun boleh :)

Even tak menang , but kiteorang dapat kumpul . Bincang itu ini , berlatih sama2. Even masing2 sibuk , ada jugak carik masa untuk training. Mula2 memang tak kenal. Lama2 rapat. 

Panjang : Thanks sebab kau sama2 tolong aku itu ini. Kau tolong train kan sekali bebudak ni. Walaupun kau suka gelakkan aku . HAHA padahal aku yang buat muka kat kau .

Arif : Eh weh. Thanks sebab kau rajin hantar aku balik rumah hari tu. HAHA . Share cerita macam2. Gosip sana sini. Aku dah tolong kau banyak. Angkut awek kau masuk keluar kamsis. Ahaaa thanks sebab pinjam speakerkau even kau selalu datang lambat nak mampus

Akim : HAHA. Aku rasa kau kelakar even kau tak banyak cakap mana. Satu habuk pun aku tak faham ape bende kau cakap. Orang ganu gituhh. Kau pun sama dengan Arif. Suka datang lambat.

Ira : Hehe . Thanks awak. Kita kenal awak since sem1. Masa mula2 masuk kelab ni , awak yang kita nampak dulu. Yang lain kita tak kenal. Awak tolong kita banyak jugak. :)

Hazirah : Thanks jadi kawanbaru. Sebelum ni kenal gitu2 je. Hehe . :)

Jia : Oh my classmate. Thanks selalu teman sana sini.

Surekha : Hai . HAHA. Aku tak tahu apa but thanks sebab kau datang training selalu even ada sekali tu kau ponteng. :)

Saya cuma nak  bagitau yang setiap hari saya akan ada KAWAN BARU yang sentiasa mengisi kekosongan hidup :)



3 comments:

  1. huhu..raihan pon pernah msuk tarian tradisional..tak ramai org yg sudi nak join mende mcm nie skg..

    jemput singgah,
    http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/unlike-unfollow-unfriendhuh.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke. Nanti boleh jadi partner. HAHA.

      Delete
  2. :) thnx antr awex arep kesane kesini.....but smueee tggl kenangan jeee...:( smue da brakhir.......................

    ReplyDelete