Happy Eid Mubarak (Selamat Hari Raya Aidilfitri)

Assalamualaikum

Acchhuuumm. Berhabuk sudah. Paham sendiri. Hikhik. 

Ramadhan berlalu , syawal menjelma. Puasa berlalu , raya menjelma. Ahak pandai dah koi buat pantun ni weh. Ehekkk. 

Salam aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat. Minta maaf minta ampun kalau ada terkasar bahasa , terumpat tak sedar , termaki yang salah. Ampun kepada sesiapa yang mengenali diri ini dan kepada sesiapa sahaja. Kepada yang rapat dan mahupun yang kurang rapat. Maaf kalau ada salah silap saya kalau ada yang tak sedar ke atau yang saya sendiri sedar. Maafkan saya. Maaf kalau terambil hak awak , halalkan semua makan minum. Maaf maaf maaf. Tegur kesalahan saya dan insyaallah saya mampu merubahnya. 

Amin amin. Insyaallah.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN


No comments:

Post a Comment