The reason

Assalamualaikum.

Woahh setelah sekian lama tak update. Lately ni sibuk dengan perkara dunia. Dengan aku jadi trainee kat architect firm kat seremban. Busy sesuaikan diri dengan suasana kerja. Insyaallah akan aku cuba busy denganmu mempelajari ilmuMu ya Allah :)

Title bukan main lagi "THE REASON" . Haha. Apa yang reasonnya. Reason untuk berboyfriend . Untuk ada special boyfriend.


  1. Kalau ada bf susah nak keluar. Mesti kene kongkong. Kalau dia nak keluar mesti boleh.
  2. Kene minta izin padahal baru bf bukan suami pun.
  3. Kene sms setiap saat kalau tak macam apa je kalau tak sms. Ribut melanda nanti.
  4. Tak boleh ambil gambar dengan kawan lelaki. Kawan sekelas pun lagi la tak boleh.
Inila antaranya. Malas nak update banyak2. Karang kantoi dengan bos. HAHA. Sekali sekala mengular pun takpe kan. 

Untuk tahun 2013 ni setakat ni la kan aku takde keluar dengan mana2 kawan lelaki lagi. Alhamdulillah. Hehehe. Semoga sampai aku temui bakal suamiku. Woahhh selalu berangan siapa la bakal suami aku nanti. Kuat berangan aku ni. 

See you soon. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment